3.4.07

Joaquim Collado - Aigües de Manresa


Joaquim Collado

Departament d'Estratègia i Comunicació

Aigües de Manresa www.aiguesmanresa.com
Em dic Joaquim Collado Llort, sóc sociòleg. He treballlat, sempre, en processos de desenvolupament local en l'àrea geogràfica de la Catalunya Central. He sigut, durant vuit anys, regidor de Promoció Econòmica i Desenvolupament a l'ajuntament de Manresa. En aquests moments, coordino el projecte de Parc de la Sèquia, dintre de l'empresa municipal d'Aigües de Manresa.

El meu interès al participar en aquest Seminari és degut al fet que, des del meu càrrec professional, estic desenvolupant diferents estratègies de desenvolupament del territori. Sobretot vinculades a aspectes ambientals. És en aquest sentit, que des d'una empresa pública, participo en el Pla Estratègic de Manresa i en el Pla Director del Pla de Bages. Des del Parc de la Sèquia estem estructurant una estratègia de participació i consens al voltant del desenvolupament sostenible del nostre territori. És per aquest motiu, que m'interessa compartir experiències de participació en els Territoris Socialment Responsables. Ja que des de la perspectiva del territori de les comarques centrals i des de l'aproximació d'una empresa amb vocació pública i que vol treballar, tan internament com externa, tenim la voluntat de poder-nos relacionar i concertar amb l'administració, les empreses i la societat civil organitzada de cara a trobar solucions eficients que articulin d'una manera sostenible i equilibrada el nostre territori.

Tinc molt d'interès en participar d'aquest Seminari, aportant la nostra experiència i el nostre projecte, escoltant d'altres experiències i buscant dinàmiques de futur que ens ajudin a millorar la nostra relació amb el territori i amb els seus agents. Així com millorar, també, la nostra cultura organitzativa i corporativa.